onsdag 2. september 2009

Jeg synder.

Jeg kommer nok aldri til å la ideoligi komme foran kvalitet. Jeg mener at den naturlige livsstilen skal komme av at vi er bevisste mennesker som ønsker kvalitet i alle ledd. Jeg velger økologisk mat fordi den smaker best og er best for kroppen min. Jeg velger naturlige kroppspleie produkter fordi de er best for kroppen min og jeg velger rengjøringsmidler for hus og hjem som er naturlige fordi de gir best innemiljø for kroppen min. Så det er uten tvil min kropp som er viktigst. MEN... jeg synder på enkelte ting. Jeg velger bevisst og konsekvent ting som er kjemiske og ikke bra for kroppen fordi de funker best.. Mitt største problem er deodorant. Er det noen der ute som har en deodorant som er naturlig som fjerner svette flekker og gjør at du ikke lukter svette? Vær snill å gi meg navn og nummer. Jeg sverger desverre til vichi sin aluminiumfulle deo. For den funker!

Når det kommer til oppvaskmaskins-pulver så ønsker jeg selvfølgelig å bruke Sonett sine tabletter, men det blir ikke reint. Er det noen som har noen tips og råd som de vil dele med meg når det kommer til oppvaskmaskin? Jeg har prøvd om og om igjen, og nå blir de bare brukt i nødsituasjoner dersom jeg er tom for de kjemiske greiene som heter Finish eller noe sånn med en rød knott i midten som visstnok gjør skålene mine ekstra fine.

Så ja.. jeg synder på de områdene der jeg enda ikke har funnet noe som er bedre enn de ekle kjemiske, kunstige, men dog herligt effektive produkter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar