onsdag 2. september 2009

Billig naturlig dusjsåpe

Selvfølgelig vil det alltid være billigst med first price såper på Rema o.l. Men er det en ting nordmenn bør bli mer bevisste på, så er hva vi smører på kroppen vår og vasker oss med. Hva gjør alle disse skummende, hormonforstyrrende kjemikaliene egentlig med kroppen? Vil du være test person eller vil du være på den sikre siden og bruke naturlige produkter som gjør deg ren og pen uten å tilføre masse parabener ol? opp til deg... Jeg har ihvertfall funnet min favorittsåpe. Mange av de naturlige hudpleie produktene er faktisk veldig dyre, og jeg har ikke råd til å vaske meg i hundrelapper.

Jason sin dusjsåpe er relativt billig: 149 kroner for 900 ml! Den varer i en evighet og kan brukes til begge kjønn. Det er en stor dunk men er suveren i når man er flere som dusjer. Den finner du på helsekoster rundt om i landet. Jeg kjøper min på Sunkost Straen Senter i Stavanger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar