søndag 25. oktober 2009

Planen:

Etter inspirasjon fra ulike kilder, blandt annet et kurs jeg var på i regi av yogayoga( Leilani Kvia), har jeg bestemt meg for følgende:

Introdusere Nei mat, av og til mat og JA mat. Jeg skal også teste ut nye matvarer på kjøkkenet, slik at jeg og maten min er Vital!

Nei mat( Unngå i alle høyeste grad):
Hvete
Gjær
Fløte
Gulost
Pasta
Melk
Søte frokostblandinger
Brød
Koffein
Alkohol
Ferdig mat
Peanutter

Av og til mat:
Økologiske egg
Hvit ost(cottage cheese)
Spelt
Spelt pasta
Basmati ris
Brun ris
Potet, tomat, aubergine, paprika
Kokosmelk
Smør
Skalldyr

JA mat( spis mer av):
Grønnkål, brokkoli,spinat,agurk,avokado, spirer
Lime og sitron
Oljer ( ikke opphetede, men påfør i etterkant)
Fisk (IKKE oppdrettsfisk)
Miso
Ingefær
Kanel
Hvitløk
Himalaya salt
Rent vann
Tang
Mandler
Søtpotet
Gresskar
Røde linser
Spirer
Solsikkefrø
Tofu
Ruccola

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar